Annons:
Etikettmästerskap
Läst 669 ggr
[Moa-]
3/5/12, 10:41 AM

Tisdagens distans för herrar

Då startar vi diskussionen om herrarnas distanstävling som körs imorgon, tisdag. Vem tror ni vinner? Vilka blir på pallen? Och vart placerar sig svenskarna tror ni?

Annons:
LinaK
3/5/12, 10:51 AM
#1

Det blir spännande! Tippar väl dom jag tror kommer vara på pallen, blir förmodligen helt fel då skidskytte är som lotto ungefär Tungan ute

1. Emil Hegle Svendsen
2. Andreas Birnbacher
3. Simon Fourcade

Tror Lindström tar en topp tio placering, Ferry kanske runt 15 eller nått.

Någon som vet om Bergman ska vara med eller åker han hemåt?

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

[Moa-]
3/5/12, 11:05 AM
#2

Vad jag har hört skall Bergman delta under hela VM, det är det besked som de fått så långt från läkaren att det borde vara lugnt…

[GIKmio]
3/5/12, 11:30 AM
#3

1. Ferry

2. Bergman

3. Lindström

Kanske? Glad

[Moa-]
3/5/12, 11:39 AM
#4

GIKmio; ha ha, ja, det vore ju en dröm!

Jag tror att broder Simon Fourcade har en chans på pallen denna gång, får Björndalen till skyttet så vore det kul om han kunde hamna på pallen för att få fortsätta vara en levande legend (mer än förhoppning än något jag faktiskt tror på).

Jag tror nog faktiskt på överraskningar på pallen, antingen Emil Hegle eller Martin och två oväntade namn är min satsning (vilka oväntade som det blir är lite för svårt att gissa på). Sverige har minst två inne på topp 10…

Catwoman
3/5/12, 12:02 PM
#5

Svendsen
S Fourcade
Bergman

Var positiv -må bra

Bandy iFokus

LinaK
3/5/12, 1:31 PM
#6

#5 För se om vi har rätt på våran tippade vinnare!

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Annons:
suddis
3/5/12, 1:57 PM
#7

Lindström

Bergman

Ferry

Måste självklart hålla på dom svenskeFlört om det är realistiskt eller ej så visar det sig.

Catwoman
3/6/12, 8:40 AM
#8

Armgren ersätter Bergman.

Var positiv -må bra

Bandy iFokus

[Moa-]
3/6/12, 9:32 AM
#9

Ja, jag såg nyss att Bergman åkte hem, synd, en medaljchans mindre för Sverige, ber Ted om ursäkt, men tror inte på någon medalj där… =P Dock tog ju Rysslands ersättare på senaste VM medalj, efter att få ha hoppat in efter att ordinarie åkare blivit sjuk, dock har ju ryssarna lite större bredd i sitt lag…

Leffe
3/6/12, 11:29 AM
#10

Ja visst försvann en medaljchans, men vi får hoppas på Lindström och Ferry

Upp till toppen
Annons: