Allmänt

Moa Hjelmer tog EM-guld

2012-06-29 23:05 #0 av: [Laban01]

Jag går helt off topic från skidskytte nu, men jag måste bara grattulera Moa Hjelmer till EM-guldet på 400 meter i pågående Friidrotts-EM i Helsingfors. Så otroligt starkt gjort och något överraskande, men väldigt glädjande. Grattis, Moa. Glad

Länk

Once upon a time, not long ago, there was a little child. He grow up and became... MEEEEEE!!!!!!!!! Skrikandes

Värd för Skidskytte

Medarbetare på Bandy, Handboll & Hockey

Anmäl
2012-07-01 02:06 #1 av: Leffe

Jättekul och nu blir det OS

Anmäl
2012-07-01 11:30 #2 av: [Laban01]

Verkligen kul för Moa. Glad Fast man fattar inte varför dom lägger ett EM en månad före OS. Obestämd

Once upon a time, not long ago, there was a little child. He grow up and became... MEEEEEE!!!!!!!!! Skrikandes

Värd för Skidskytte

Anmäl
2012-07-01 12:04 #3 av: Leffe

Du det är något jag har funderat på, men det kanske gör att några fler kvalar in till OS

Anmäl
2012-07-01 12:20 #4 av: [Laban01]

Jo, i och för sig. Men det kan ju knappast va den bästa uppladdningen för OS.

Värd för Skidskytte

Anmäl
2012-07-01 12:23 #5 av: Leffe

Undrar om så många som är klara för OS är med i EM. DE som inte är klara innan har ju ingen anledning att ladda upp för OS

Anmäl
2012-07-01 13:09 #6 av: [Laban01]

Jag tänkte mer på dom som inte är OS-klara och har EM som "sista chansen" att ta sig dit och faktiskt lyckas, att dom inte får nån bra uppladdning. Fast det lär väl inte bli så många heller med tanke på SOK:s hårda krav. Obestämd

Värd för Skidskytte

Anmäl
2012-07-01 13:10 #7 av: Leffe

SOK är något för sig och man kan bara skaka på huvudet åt den organisationen

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.