Skidskytte i TV

TV-rättigheterna

2012-06-28 09:39 #0 av: suddis

Är det någon som vet,ska TV 4 fortsätta att sända skidskyttetävlingarna.Saknar SVTs Kalle Grenemarks kommentarer.inte för att TV fyras David Ekholm är sämre på något sätt.

Kan irritera mig på reklamavbrotten TV 4 har mitt i sändningen.

Anmäl
2012-06-28 12:08 #1 av: [Laban01]

Den kommande säsongen är det SVT som sänder skidskyttet, så då kommer det nog bli mycket "stav-till-stav" igen. Skrattande

Once upon a time, not long ago, there was a little child. He grow up and became... MEEEEEE!!!!!!!!! Skrikandes

Värd för Skidskytte

Medarbetare på Bandy, Handboll & Hockey

Anmäl
2012-06-28 15:04 #2 av: suddis

Härligt.Glad

Anmäl
2012-06-29 10:05 #3 av: LinaK

Ska bli SÅ skönt att SVT tar över sändningarna Glad Kommer nog sakna David Ekholm lite, tyckte han hade mycket att tillföra då han vet mycket om skidskyttarna och skidskytte i allmänhet (inte så konstigt iofFlört)

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Anmäl
2012-06-29 12:04 #4 av: [Laban01]

Jag tror inte jag har hört nån som sagt nåt positivt om fyrans sändningar av skidskyttet (eller övrig sport för den delen), och inte kommer det några ifrån min sida heller. Obestämd

Once upon a time, not long ago, there was a little child. He grow up and became... MEEEEEE!!!!!!!!! Skrikandes

Värd för Skidskytte

Medarbetare på Bandy, Handboll & Hockey

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.